کد خبر: ۱۰۳۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 16 March 2022

به گزارش تابناک یزد، شورای اسلامی شهر در پنجاه و سومین نشست علنی خود، باتوجه به درگذشت دکتر غلامحسین دشتی رئیس فقید پارلمان شهری، به معارفه علی اعتباری، عضو جدید شورا، و البته انتخاب رئیس جدید پرداخت. با انتخاب شدن عزیزالله سیفی، نائب رئیس سابق، به عنوان رئیس شورای شهر، برای کسوت نائب رئیسی نیز انتخابات برگزار و در کمال تعجب، سیدناصر حیدری، عضو جوان و کم سابقه شورا که فعالیت‌های احساسی و افراطی او مورد انتقاد جریان‌های سیاسی و اهالی رسانه قرار گرفته بود، به عنوان نائب رئیس شورای شهر یزد انتخاب شد.
این انتخاب واکنش‌های بسیار زیادی در فضای مجازی داشت به نحوی که یکی از فعالان رسانه‌ای استان در صفحه مجازی خود نوشت:
(اگر تجربه ملاک بود، اگر رزومه ملاک بود، اگر سابقه مدیریت ارشد ملاک بود، اصلا اگر سابقه فعالیت همین یک سال اخیر هم ملاک بود، هرگز ناصر حیدری به عنوان نائب رئیس شورای شهر یزد انتخاب نمی‌شد! )
در پی این واکنش رسانه‌ای، ده‌ها نفر از شهروندان که البته به گفته خودِ نشر کننده، چندتن از اعضای شورای فعلی و سابق شهر، مدیران و خبرنگاران استان نیز در این استوری مشارکت کرده بودند، به انتقاد جدی از این انتخاب اعضای پارلمان شهری پرداختند.
یکی از این واکنش‌ها اعلام حمایت آیت الله ناصری امام جمعه یزد و دیگر علما از حیدری بود که این ادعا توسط اعضای دفتر ایت الله ناصری، قویا تکذیب شد.
حال باید دید آن ۷ نفر از اعضای شورای شهر که به وی رای داده‌اند (که قطعا یکی از این آرا خود حیدری است) نسبت به این انتخاب و اعتراض مردمی چه واکنشی خواهند داشت.
شایان ذکر است مدیریت امامزاده سیدنصرالله از شاخص ترین رزومه‌های مدیریتی سیدناصر حیدری می‌باشد. پیش از او سیفی در جایگاه نائب رئیسی شورای شهر، ده‌ها رزومه مدیریتی از جمله فرمانداری یزد را در کارنامه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار